Nowy numer 13/2024 Archiwum
  • Stanisław_Miłosz
    10.12.2018 22:04
    Ekologlizdy naukowo udowodnią wpływ nadmiaru wilgoci na zmiany klimatu, geszefciarze zwietrzą interes na handlu uprawnieniami do emisji pary, a eurobiurwy to przyklepią europejskimi wartościami.
    • Bezimienny
      11.12.2018 09:03
      Bezimienny
      Oj, takich słów się u Pana nie spodziewałem, Panie Stanisławie. Ale ogólnie się zgadzam. Po wprowadzeniu ogniw wodorowych głównym problemem stanie się woda. Przecież nie od dziś wiadomo, że par wodna jest głównym gazem cieplarnianym, prawda?
      doceń 3
  • jurek
    10.12.2018 22:53
    jurek
    Widzę tu dwa problemy: technologia napędzania silników wodorem na razie się nie przyjęła (i raczej myslę, ze gdyby miała ona przyszłość to Tesla, Toyota, VW .......... by nad nią pracowały). Drugi problem - kto wyprodukuje autobusy - na razie Ursus "padł" - prowadzi układ - bo z szumnych zapowiedzi ekspansji w Afryce musiał się zwinąć.
    doceń 1
  • AWIK
    11.12.2018 12:00
    Mój drogi przedmówco - Toyota już od kilku lat produkuje seryjny samochód napędzany wodorem - nazywa się Mirai. Europejscy producenci są tylko naśladowcami - gdy kilkanaście lat temu Toyota i Honda ruszyły z produkcją hybryd, Mercedes, VW śmiali się z nich, idąc po najmniejszej linii oporu, zmniejszając pojemności silników i fałszując wyniki emisji.
    doceń 2
Dyskusja zakończona.

Ze względów bezpieczeństwa, kiedy korzystasz z możliwości napisania komentarza lub dodania intencji, w logach systemowych zapisuje się Twoje IP. Mają do niego dostęp wyłącznie uprawnieni administratorzy systemu. Administratorem Twoich danych jest Instytut Gość Media, z siedzibą w Katowicach 40-042, ul. Wita Stwosza 11. Szanujemy Twoje dane i chronimy je. Szczegółowe informacje na ten temat oraz i prawa, jakie Ci przysługują, opisaliśmy w Polityce prywatności.

Zobacz także

Zapisane na później

Pobieranie listy